Snelle websites die converteren én makkelijk te beheren zijn

Sterk verouderde websites van Bun weer up-to-date

Bun Holding is een van de grootste franchisenemers van Albert Heijn-supermarkten in Nederland. Het bedrijf exploiteert de supermarkten, maar ontwikkelt ook nieuwbouwprojecten én beheert een brede vastgoedportefeuille. “Dat klinkt misschien onlogisch, maar is het niet. Want bouwen we een nieuwe Albert Heijn, dan kunnen we de appartementen daarboven ook bouwen en verhuren”, zegt Bart van Dalen, manager Marketing & Communicatie bij Bun. Inmiddels heeft Bun 26 winkels, verspreid door heel Nederland.

Bart van Dalen vertelt:
“De corporate website en werken bij-sites van Bun waren sterk verouderd, qua look and feel én qua techniek. We liepen tegen de verouderde software aan. Omdat we zelf niet de juiste kennis in huis hebben, schakelden we Kiesling Digital in. Het team hielp ons binnen een kort tijdsbestek aan snelle, overzichtelijke en converterende websites, die we ook nog eens makkelijk zelf kunnen beheren. Websites van nu. Kiesling Digital maakt waar wat ze beloven.”

Professionaliseert een bedrijf offline, dan kan het online natuurlijk niet achterblijven. De corporate website en werken bij-sites van Bun waren sterk verouderd, qua look and feel én techniek. En dus schakelde Bun Kiesling Digital in. Bart: “Ik schreef een korte pitch en benaderde twee bedrijven met de vraag wat zij voor ons konden doen. Ik kom uit de reclamewereld en was huiverig voor grootspraak: vaak worden gouden bergen beloofd. Bij Kiesling Digital was dat niet zo; hun verhaal en plan was sterk, helder en transparant.”

 

Supersnel

“We startten met onze eigen website: bun.nl”, vertelt Bart. Het CMS van die website was oud en gebruiksonvriendelijk. Zelf de website aanpassen was een gedoe. “We liepen tegen verouderde software aan. Daarom gingen we in gesprek met Kiesling Digital over onze wensen. Onze website hoeft geen verkoop te genereren, maar moet dienen als een online brochure waarin we laten zien wat we doen. Onze projecten hebben een glansrol. Daarop maakte het team van Cristian een functioneel ontwerp. Vanuit daar gingen we het proces van grafisch ontwerp én de technische realisatie in. Onze nieuwe huisstijl werd hier direct in meegenomen.” Resultaat? “De website is weer helemaal van nu en er is heel makkelijk doorheen te navigeren. De snelheid is enorm verbeterd. En projecten zijn heel gemakkelijk toe te voegen omdat de website veel gebruiksvriendelijker is.”

 

De positieve indruk die Kiesling Digital maakte, zorgde ervoor dat Bun al snel weer aanklopte voor de werken bij-sites: werkenbijbun.nl en werkah.nl. “Mensen die een baan zoeken, moeten op deze sites belanden. Daarom is het belangrijk dat ze zo goed mogelijk op de doelgroep zijn afgestemd. Kiesling Digital voerde daarom een customer journey-analyse uit.” Ook maakte het team van Kiesling Digital een integratie met het platform van Albert Heijn. De vacatures die daar online komen, worden automatisch doorgestuurd naar werkah.nl. “Dat scheelt HR enorm veel tijd. Onze websites converteren nu én zijn makkelijk te beheren.”

 

Meer dan beloofd

Dit alles werd gerealiseerd tegen een strakke deadline. “Prettig is het dat het team van Kiesling Digital continu meedacht en we snel met elkaar konden schakelen. Ze maakten waar wat ze beloofden, en soms zelfs wat meer.” In de toekomst wil Bun doorontwikkelen. “We willen onszelf blijven verbeteren. En ook daarbij kunnen we de hulp van Kiesling Digital goed gebruiken.”

 

Bekijk website

Wij maken gebruik van cookies.